Skip to main content

Algemene voorwaarden

Huishoudelijk reglement

  1. De aanvrager is verantwoordelijk voor de  gebruiksvergoeding en het naleven van het reglement van de zaal.

  2. De verantwoordelijke haalt de sleutel af bij Martin & Magda Claeys, Geernaert, Brieversweg 365, 8310 Sint-Kruis – 050 67 07 34. (Gelieve vooraf een seintje te geven). Bij problemen, neem contact op met Frans Dhaene, Kanunnik Decoeneplein 2 bus 5, 8310 Sint-Kruis – 050 31 40 71 of 0495 54 53 62.

  3. De verantwoordelijke gaat akkoord met de toestand van de zaal – de inventaris en het huishoudelijk reglement. Eventuele gebreken kunnen achteraf niet ingeroepen worden. Gebeurlijke ongevallen kunnen niet ten laste gelegd worden van de v.z.w.

  4. In het volledige gebouw geldt een absoluut rookverbod. Houd het rustig en stil als je buiten wilt roken; denk aan de buren!

  5. Het is verboden op de vensterbanken te zitten in de bovenzaal.

  6. In de benedenzaal worden affiches, prijslijsten, … enkel bevestigd op de priklatten.
    Er mag niets bevestigd worden (spijkers, plakband, …) op de ramen! Dit geldt ook voor de bovenzaal.

  7. Iedere gebruiker zorgt voor eigen vaat- en handdoeken. Laat het afwasmiddel staan en verwittig de verantwoordelijke wanneer het moet bijgevuld worden.

  8. De zaal wordt steeds opgeruimd en proper (= vegen & dweilen) achtergelaten; ook de toiletten.
    Poetsgerief is voorhanden. Alle afval (vuilnisbakjes toiletten niet vergeten!) wordt uit de zaal verwijderd en door de gebruiker meegenomen.
    Bij niet naleven wordt een bedrag van  +€40.00 poetskosten aangerekend.

  9. Alle tafels én stoelen worden aan dezelfde zijde van de zaal geplaatst (zie schema aan rechterzijde). De tafels worden niet op elkaar gezet! Schuif het gordijn (podium benedenzaal) open bij het verlaten van de zaal.

  10. In de benedenzaal staan: 34 tafels groot formaat (120 x 80), waarvan 12 op het podium 135 stoelen, waarvan 45 (9 x 5) in de gang naast het podium.
    In de bovenzaal staan: 25 tafels klein formaat (110 x 70) gekenmerkt met geelgroene band 80 stoelen eveneens gekenmerkt met geelgroene band.

    Er worden geen tafels en stoelen verplaatst van de ene naar de andere zaal, tenzij na toestemming (te vermelden op de overeenkomst). Alles wordt na gebruik op de juiste plaats gebracht (zie schema aan rechterzijde).
    Bij niet naleven zal een bedrag van +€40,00 aangerekend worden.

  11. De waakvlammen van de gasradiatoren (benedenzaal) blijven branden gedurende het stookseizoen. Het is ten strengste verboden iets op of in de onmiddellijke nabijheid van de radiatoren te plaatsen wegens brandgevaar. Wees zuinig met energie! Meterstanden van gas en elektriciteit worden nauwkeurig genoteerd op het gebruiksblad bij het betreden en het verlaten van de zaal.

  12. De koelkasten (reinigen en niet dichtdoen) en boilers worden na gebruik uitgeschakeld en de spoelbakken worden gereinigd.

  13. Het bestek wordt gesorteerd en in de juiste bakken gelegd. Borden en tassen worden in de juiste kast geplaatst.Gebroken glazen, borden en tassen worden vergoed. Dit gebeurt via het gebruiksblad.Extra borden en tassen kunnen aangevraagd worden via de zaalverantwoordelijke Frans Dhaene.

  14. Eerbiedig het domein rond de zaal en van de buren. Stort geen afval. Maak geen gebruik van de sportterreinen en het bos (privaat domein).
    Parkeer uw wagen op een reglementaire wijze. De weg naast ’t Couvent links is verboden voor alle verkeer. Rechts is het privaat.

Contacteer ons

Kanunik Decoeneplein 1
8310 Sint-Kruis (Male)
T +0478 741 199

Volg ons